Veřejný vydavatel Dva muži a pes info Pojďme zombie lov! Zombie Catchers hack mod bluestacks koupit levné

 

 

Zombie Catchers cheats purchases Starter pack

 

  1. Průměrné hodnocení = 4,5 z 5
  2. Creator = Dva muži a pes
  3. device = ipad
  4. velikost = 129,59 Megabyte
  5. Jazyky = japonština
  6. review = Připravte si zbraň na harpunu a začněte lovit nějaké zombie!
  7. Recenze = Mám rád tuto hru a skončil, ale ... co dál ??! Skončil jsem na úrovni 82 a zdá se, že se tam zastavil, protože oblast mise říká: „Další mise budou brzy.“ Předpokládám, že tvůrce hry je stále v procesu práce na vytváření nových úrovní. Ve spodní části jednotky Drive-Thru, kde se zombie připravují na nápoje, můžete vidět trubku, která říká: „Odemčeno na úrovni 83.“ A tak budu muset počkat, až tvůrce udělá více úrovní. Nicméně, i když jsem dosáhl dosavadních úrovní, jsem stále na žebříčku # 13 Champion Hunter ve svém hodnocení Rank Progress. Tak daleko od toho, co vidím, existuje 19 hodností. Pokud tvůrce neudělá více, v době, kdy čekám na další úrovně, zabíjím více zombie, abych se postavil a získal více mincí. Opravdu si tuto hru užívám a jsem hrdý na to, jak daleko jsem se dostal. Jen doufám, že není opuštěný a bude aktualizován. Bylo tu několik výzev, ale já jsem to udělal, takže doufám, že to budu moci udržet, až tam budou nové úrovně a místa